Tuntikirja.fi

Tuntikirja.fi on nykyaikainen, helppokäyttöinen ja aina saatavilla oleva verkkopalvelu.
Tuntikirja.fi on yrityksesi tuntikirjanpito yhdessä osoitteessa. Palvelu sopii erinomaisesti yrityksellesi jos kirjaatte työntekijänne tunnit tuntikohtaisesti tai laskutatte tuntityöstä.

Keskity olennaiseen – me huolehdimme tuntienkirjauksesta.
Tiesithän, että työnantajalla on lakimääräinen velvollisuus pitää kirjaa työntekijöiden tunneista?

Kenelle palvelu sopii?

Palvelu sopii erinomaisesti esimerkiksi: koodareille, designereille, freelancereille, teollisuuden yrityksille kuten siivousfirmoille, henkilöstönvuokraus-yrityksille, teknologiateollisuuteen, metallitöihin, eristystöihin, rakennustöihin, turvallisuusalalle, kiinteistöhuoltoon, maansiirtoon ja -rakennusalalle. Pääsääntöisesti palvelu sopii kaikille yrityksille jotka maksavat palkkaa TAI laskuttavat tuntien mukaan. Tietysti on aina myös hyvä seurata työntekijöiden tuntikertymää.

Voinko kokeilla palvelua / miten saan tunnukset?

Voit kokeilla palvelua täysin ilmaiseksi kuukauden ajan ilman siitoomuksia. Luo tunnukset täältä -> Tuntikirja.fi.

Facebook-kilpailu

Facebook-kilpailu on tehokas tapa saada lisää tykkääjiä ja näkyvyyttä Facebook-sivuille. Facebook-kilpailuissa tulee kiinnittää erityistä huomiota Facebookin promootiosääntöihin. Kaikki kilpailumme tehdään erillisinä Facebook-sovelluksina, tarkasti Facebookin ohjeiden mukaisesti.

Olemme toteuttaneet useita Facebook-kilpailuita yrityksille kuten Budget Sport, Intersport Finland, K-Rauta Äimärautio, Abloy Oy, Jääkiekon SM-liiga, Jörö-Jukka Oy, Autokorjaamo Vepsäläinen, Aurorahelmi ja Kandia Henkilöstöpalvelut.

Kilpailu voi käytännössä olla minkälainen tahansa. Kilpailuihin voidaan liittää monimutkaisiakin toimintoja, kuten tiedostojen lähetystä ja lataamista tai jopa tekstiviestin lähettämistä käyttäjän puhelimeen!

budget_referenssi_kilpailu-300x300[1]

vepsalainen_referenssi_tykatty-300x300[1]

Miksi haluaisin Facebook-kilpailun?

Facebook-kilpailu lienee paras tapa kasvattaa Facebookin tykkääjämäärää muutaman viikon kampanjalla. Saat takuuvarmasti lisää tykkääjiä, jotka ovat myös todennäköisesti potentiaalisia asiakkaitasi.

Mitä kilpailun toteutus vaatii tilaajalta?

Ei välttämättä mitään jos et sitä halua. Toteutamme kilpailun avaimet käteen -tyyliin. Teemme kaiken graafikasta aina sovelluksen koodaamiseen. Halutessasi voit päättää kilpailun aiheen, palkinnon ja muita kilpailuun liittyviä asioita.

Kenelle kilpailu sopii?

Kilpailu sopii käytännössä kaikille. Edes olemassa olevaa Facebook-sivua et tarvitse, vaan toteutamme myös sen ennen kilpailun aloittamista. Paras hyöty Facebook-kilpailusta on yritykselle, joka tekee kuluttajaliiketoimintaa ja optimitilanteessa vielä harjoittaa verkkokauppaa.

Millä aikataululla saan valmiin kilpailun?

Keskiarvoisesti toteutamme kaikki kilpailut kahden viikon kuluessa tilauksesta.

Facebook-asiakastyytyväisyyskysely

Facebookissa asiakkaat/kuluttajat kertovat hyvin mielellään mielipiteensä teidän tuotteista, palveluista, tarjonnasta ja palvelun tasosta. Valmis asiakastyytyväisyysalustamme on kustannustehokas ja nopea ottaa käyttöön. Hanki tärkeää liiketoimintainfoa tärkeimmiltä kontakteiltasi – asiakkailtasi! Paperilapuilla ja muilla vanhoilla keinoilla voit saada muutamia vastauksia, mutta Facebook-asiakastyytyväisyyskyselymme avulla moninkertaistat vastausten määrän.

asiakastyytyvaisyys_lomake_fb

Miksi asiakastyytyväisyyskysely Facebookiin?

Olemme huomanneet, että Facebookissa oleva asiakastyytyväisyyskysely toimii erittäin hyvin. Tällä tarkoitamme sitä, että vastauksia tulee paljon ja ne ovat laadukkaita. Kysely on varsin anonyymi, ja käyttäjä voi keskittyä toimintasi arviointiin rauhassa. Muut Facebookin käyttäjät eivät näe yksittäisen käyttäjän arvioita, joten minkäänlaista ylimääräistä painetta ei kyselyyn vastaaminen aiheuta.

Kenelle asiakastyytyväisyyskysely sopii?

Parhaiten asiakastyytyväisyyskysely sopii kuluttajaliiketoimintaa harjoittavalle yritykselle. Liiketoiminnan parantaminen on kuitenkin kaikkien yrityksien tärkeimpiä haasteita. Asiakastyytyväisyyskyselyn avulla saat arvokasta liiketoimintatietoa yrityksesi toimintaan, valikoimaan tai vaikkapa asiakaspalveluun liittyen.

Mitä asiakastyytyväisyyskyselyn toteutus vaatii tilaajalta?

Graafisesti saamme yleensä tarvittavat materiaalit yrityksen verkkosivuilta. Tilaajana roolisi on päättää, mistä asioista haluat saada palautetta. Olipa kyseessä asiakaspalvelun tai tarjoaman parantaminen – sinä saat arvokasta liiketoimintainfoa toimintaasi.

Facebook-kuvakilpailu

Facebookissa kuvakilpailu on erinomainen tapa sitouttaa käyttäjiä vahvemmin brändiin antamalla heille mahdollisuuden tuottaa kuvallista sisältöä annetun aiheen ympärille. Kuvakilpailussa käyttäjillä on mahdollista äänestää kuvaan osallistuneita kuvia. Kuvien lataamiseen olemme toteuttaneet kuvakisan järjestäjille oman hallintapalvelun, jossa kaikki kuvat hyväksytään ennen kilpailuun pääsyä.

Miksi kuvakilpailu Facebookiin?

Kuvakilpailun avulla saadaan ihmiset sitoutumaan brändiin ja tuottamaan sisältöä brändin toimintaan liittyen.

Mitä kuvakilpailun toteutus vaatii tilaajalta?

Graafisesti saamme yleensä tarvittavat materiaalit yrityksen verkkosivuilta. Tilaajana roolisi on päättää, millaiseen aiheeseen haluaisit kuvien liittyvän. Voimme toteuttaa asiakkaan puolesta myös kilpailuun tulevien uusien kuvien tarkistamisen.

Facebook-nimigeneraattori

Facebookissa nimigeneraattorilla on mahdollista tarjota viihdettä ja hauskaa tekemistä Facebook-sivun kävijöille. Nimigeneraattorin avulla on mahdollista promota uutta tuotetta tai palvelua, ohjata liikennettä halutulle verkkosivulle tai kannustaa osallistumaan kilpailuun. Nimigeneraattori-kampanjoissa pyritään useimmiten siihen, että käyttäjät lähtevät jakamaan omaa tulostaan omille Facebook-kavereilleen.

Miksi nimigeneraattori Facebookiin?

Nimigeneraattorin avulla on mahdollista promota uutta tuotetta tai palvelua, ohjata liikennettä halutulle verkkosivulle tai kannustaa osallistumaan kilpailuun.

Mitä nimigeneraattorin toteutus vaatii tilaajalta?

Graafisesti saamme yleensä tarvittavat materiaalit yrityksen verkkosivuilta. Keskustelemme asiakkaan kanssa yhdessä, mitkä ovat kampanjan tavoitteet.

Facebook-koodikisa

Facebookissa koodikisalla pystytään toteuttamaan tavallista Facebook-kilpailua monipuolisempi kampanja. Käyttäjän tulee saada koodi kilpailuun, jonka jälkeen käyttäjä pääsee Facebook-sovelluksessa tarkistamaan, onko kyseisessä koodissa voittoa.

Miksi koodikisa Facebookiin?

Koodikisa tarjoaa tavallista Facebook-kilpailua monipuolisemman kampanjan. Koodikisassa käyttäjä näkee heti, onko hän voittanut omalla koodillaan.

Mitä koodikisan toteutus vaatii tilaajalta?

Graafisesti saamme yleensä tarvittavat materiaalit yrityksen verkkosivuilta. Teemme tarvittaessa kaikki kisaan jaettavat koodit, jotka jaetaan eteenpäin tilaajan kanssa yhteisesti sovitulla tavalla.

Facebook-joulukalenteri

Joulukuu on myynnillisesti parhaita kuukausia Suomessa. Nyt jokaisella yrityksellä on mahdollisuus kasvattaa tykkääjäkuntaa ja lisätä myyntiä huomattavasti Facebook-joulukalenterin avulla! 24 tuotepalkintoa / tarjousta / mitä tahansa saa fanisi joulumielelle!

Tarjoamme joulukalenterista kaksi eri versiota. Ensimmäisessä versiossa vastaamme täysin joulukalenteriluukkujen sisältöjen kirjoittamisesta ja kuvien editoinnista – luukkujen sisällöt laaditaan yhdessä asiakkaan kanssa.

Joulukalenterin kevyemmässä versiossa asiakas vastaa itse luukkujen sisältöjen ja kuvien lataamisesta. Tämä on tietysti tehty mahdollisimman helpoksi käyttäjän kannalta.

Ota ehdottomasti yhteyttä meihin ja kysy lisää!

Sähköposti: info (a) ebrand.fi
Puhelin: +358 50 4112 656

kalenterijoulukalenteri_referenssi_kk24

Miksi joulukalenteri Facebookiin?

Facebookissa oleva joulukalenteri on hyvä tapa hankkia lisää tykkääjiä ja antaa myös olemassa oleville tykkääjille mielekästä tekemistä. Sinulla on 24 mahdollisuutta saada käyttäjä hyvälle mielelle, vaikka kilpailun, arvonnan, videon/kuvan tai liikkeessäsi tapahtuvan toiminnan kautta.

Kenelle Facebook-joulukalenteri sopii?

Parhaiten Facebook-joulukalenteri sopii kuluttajaliiketoimintaa harjoittavalle yritykselle. Verkkokaupoilla on mahdollista todella tehokkaasti ristiinlinkittää tarjouksia sekä alennuksia kalenterin ja verkkokaupan välillä. Kivijalkamyymälöillä on mahdollista järjestää erityisiä ”liikkeessä tapahtuu” -tapahtumia, joihin kävijät löytävät kalenterista löytyvän informaation perusteella.

Mitä Facebook-joulukalenterin toteutus vaatii tilaajalta?

Graafisesti saamme yleensä tarvittavat materiaalit vaikkapa yrityksen verkkosivuilta. Tilaajana roolisi on päättää, mitä asioita haluavat luukkujen taakse asettaa. Esimerkkinä voimme toteuttaa luukun taakse mm. kilpailun/arvonnan, tarjouksen, alennuskoodin, kuvan/videon tai oikeastaan mitä tahansa muuta, mikä saisi tykkääjäsi joulutuulelle.